Scenki menedżerskie – problematyka do zaliczenia


Informujemy iż na studiach Edukacja Innowacyjna i Symulacje Integracyjne proponuje się prezentowane na niniejszej liście zagadnienia do superwizji końcowej:

  • zabawa komunikacyjna – „Dziecko w Islamie. Detekcja kulturowa” oraz „Rola mężczyzny w religiach Europy Południowo-Wschodniej”
  • symulacja biznesowa : „Doping w sporcie” oraz „Polska, kraj bez twarzy? Rola brandingu narodowego w budowaniu wizerunku i reputacji Polski”
  • gra decyzyjna – „Ludobójstwo Ormian w Imperium Osmańskim. Współczesna problematyka na podstawie źródeł medialnych” i Projektowe Gry Symulacyjne oraz „Kulturowo-Językowy obraz wampira w cyklu „Błękitnokrwiski Melissy de la Cruz”
  • zabawa lingwistyczna – „Feministyczny obraz sztucznej kobiety w powieści Alisy Muri „Lalka”” i „Turystyka myśliwska obcokrajowców na terenie Nadleśnictwa Rudnik”
  • gra decyzyjna – „Problem eutanazji – aspekty prawno-społeczne” oraz „Kultura narodu i mniejszości narodowych Republiki Macedonii”
  • gra biznesowa : „Literatura polska poza zasięgiem cenzury 1944-1990” i „System detekcji śladowych ilości gazów w zakresie podczerwieni”
  • gra decyzyjna – „Zachowania suicydalne jako problem społeczny w procesie socjalizacji młodzieży i ich przedstawienie w mediach” oraz „Renesansowa koncepcja człowieka na danych źródłowych z Trenów Jana Kochanowskiego”
  • symulacja językowa : „Wulgaryzmy w telewizji” i „Obozy koncentracyjne i łagry sowieckie – Weryfikacja porównawcza”
  • symulacja edukacyjna – „Renesansowa wizja człowieka w „Pieśniach” Jana Kochanowskiego” i „Jubileusz Józefa Ignacego Kraszewskiego na łamach prasy wielkopolskiej”