ZADANIE TRENERSKIE NR 1: opracować ćwiczenie indywidualne dot. przywództwa na fundamencie analizy odpowiednich momentów z wybranego z następujących filmów:
Drzewo życia; Terrence Malick
Prekursor; Grzegorz Królikiewicz, Wyznania zakupoholiczki; P.J. Hogan
Czarny Orfeusz; Marcel Camus
Golem; Piotr Szulkin, Burza; Derek Jarman
Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o seksie, ale baliście się zapytać; Woody Allen
Pociągi pod specjalnym nadzorem; Jiří Menzel, Wierność; Andrzej Żuławski
Siekierezada; Witold Leszczyński, Miasteczko Twin Peaks; David Lynch
Chicago; Rob Marshall
Nashville; Robert Altman, Big Lebowski; Ethan Coen, Joel Coen
Dzień Niepodległości; Roland Emmerich
Rajdersi ; Gérard Pirès
ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na koncepcji tekstu do jednego z poniższych utworów muzycznych:
U2, Under A Blood Red Sky, Closterkeller, Violet
Cave, Nick, Let Love In, Steppenwolf, Born To Be Wild, Oasis, Definitely Maybe
Aerosmith, Pump, Led Zeppelin, Whole Lotta Love, Sting, …Nothing Like The Sun
Vai, Steve, Passion And Warfare
PROBLEM NR 3: – Kwestia jasnego wyrażania naukowych treści. Spisać komunikatywną dla statystycznego polaka ulotkę użytkowania dowolnej zponiższych suplementów:
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
141.3, Niesteroidowe leki przeciwzapalne do stosowania pozajelitowego
22.0, Heparyny drobnocząsteczkowe i leki o działaniu heparyn drobnocząsteczkowych
47.0, Leki wpływajace na gospodarke lipidową – fibraty
12.1, Leki przeciwzapalne działajace na jelita – mesalazyna i sulfasalazyna – produkty do stosowania doustnego
206.1, Leki przeciwhistaminowe o działaniu przeciwwymiotnym – tietyloperazyna – postacie do podawania doodbytniczego