SYMULACJA NR 1: przygotować moduł edukacyjny dot. negocjacji i komunikacji na bazie analizy krótkich scen z jednego z poniższych filmów:
Toy Story; John Lasseter
Pożegnania; Yôjirô Takita, Dwaj detektywi; Malcolm St. Clair
Kucharz, złodziej, jego żona i jej kochanek; Peter Greenaway
Sami swoi; Sylwester Chęciński, Zawód: Reporter; Michelangelo Antonioni
To ja, złodziej; Jacek Bromski
Kariera Nikosia Dyzmy; Jacek Bromski, Alphaville; Jean-Luc Godard
Cinema Paradiso; Giuseppe Tornatore, Dekalog I; Krzysztof Kieślowski
Ocean’s Eleven: Ryzykowna gra; Steven Soderbergh
Bezlitośni ludzie; Jim Abrahams, Smak wolności; Barry Levinson
Jak wykończyć Panią T.?; Kevin Williamson
Legalna blondynka 2; Robert Luketic
ĆWICZENIE NR 3: przygotować artystyczną zabawę motywacyjno – integracyjną na fundamencie tekstu do wybranego z następujących przebojów:
Beatles, The, Sgt. Pepper’s Lonely Heart’s Club Band, Wilki, Wilki
Nirvana, MTV Unplugged In New York, Clawfinger, Deaf Dumb Blind, Kula Shaker, K
Throbbing Gristle, Second Annual Report, Marylin Manson, Antichrist Superstar, Sting, …Nothing Like The Sun
Marillion, Misplaced Childhood
ZAGADNIENIE NR 3: – Problematyka jasnego przedstawiania nieintuicyjnych danych. Przygotować trafną do grupy uczniów podstawówki procedurę użytkowania jednej znastępujących suplementów:
88.1, Penicyliny półsyntetyczne doustne – stałe postacie farmacutyczne
164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
166.1, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – lewetiracetam – stałe postace farmaceutyczne
47.0, Leki wpływajace na gospodarke lipidową – fibraty
212.2, Leki przeciwjaskrowe – inhibitory anhydrazy węglanowej do stosowania do oczu – produkty jednoskładnikowe i złożone z lekami beta-adrenolitycznymi, leki alfaadrenergiczne do stosowania do oczu
164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne
Blog pracowniczy ośrodka konferencyjnego: sale konferencyjne.