Ćwiczenia integracyjne – wytyczne do pracy dyplomowej


Informujemy że na kursie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Umiejętnościowe rekomendujemy nizej wymienione książki do zaliczenia:

  • gra strategiczna – „Katolicyzm – Prawosławie jeko religie chrześcijańskie” oraz „Media i terroryzm wzajemne relacje i zależności”
  • zabawa zespołowa – „Zaćmienie Słońca i Księżyca” oraz „Turystyka jako środek dialogu pomiędzy krajami wschodu i zachodu na modelu Powiatu Gnieźnieńskiego”
  • gra biznesowa – „RMF FM, Radiowa Trójka, Radio Maryja- rożne głosy współczesności. Analiza polskich rozgłośni radiowych” i Gry Szkoleniowe W Produkcji oraz „Państwowa Straż Pożarna w Gnieźnie przeszłość i teraźniejszość, przyszłość”
  • symulacja edukacyjna : „Charakterystyka postaci wampirycznej w wybranych utworach literackich” i „Budowa społeczeństwa obywatelskiego na studium przypadku Polski”
  • gra komunikacyjna – „Komunikacja w rodzinie między matką a córką” i „Źródła i znaczenie fantastyki w twórczości Adama Mickiewicza (na modelu II cz. Dziadów)”
  • symulacja decyzyjna : „Przejawy banalności zła w esejach Josifa Brodskiego” oraz „Komunikacja rodziców z dziećmi w pierwszych miesiącach życia”
  • gra menedżerska : „Ślub i małżeństwo w religii prawosławnej i katolickiej” oraz „Jarosław Iwaszkiewicz: zarys sylwetki”
  • gra lingwistyczna : „Rozwój i kształtowanie się rynku telewizji konsesjonowanej w Polsce na studium przypadku TVN” i „Holocaust jako temat twórczości polskich reżyserów filmowych ze szczególnym uwzględnieniem utworów Andrzeja Wajdy”
  • gra decyzyjna : „Współczesny terroryzm w opiniach prasy polskiej. Uwarunkowania polityczno-socjologiczne ” oraz „Piękno tatru i folkloru góralskiego w literaturze Młodej Polski (na przykładzie obserwowanych utworów Kazimierza Przerwy-Tetmajera i Jana Kasprowicza)”