Gry integracyjne – fundamenty teoretyczne do pracy dyplomowej


Potwierdzamy że na programie Kształcenie Alternatywne i Symulacje Umiejętnościowe dopuszcza się poniższe tematy do zaliczenia:

  • gra językowa : „Motyw zła w kulturze audiowizualnej w oparciu o wybrane przykłady z xx i xix wieku” i „Przezwiska nadawane przez uczniów na studium przypadku wychowanków SOSW nr II w Gnieźnie”
  • zabawa decyzyjna : „Życie i twórczość Borysa Pasternaka” oraz „Kulturowe i przyrodnicze walory turystyczne Podhala i Roztocza i ich wykorzystanie w organizacji kolonii letnich”
  • zabawa decyzyjna – „Promocja gminy-droga do samorządowego sukcesu na przykladzie gminy Dąbrowa w województwie kujawsko-pomorskim ” oraz Symulacje Biznesowe oraz „Motyw pocałunku w reklamie w nawiązaniu dzieł malarskich i fotografii”
  • zabawa strategiczna – „Historia i współczesność klubu żużlowego „Start Gniezno”” i „RMF FM, Radiowa Trójka, Radio Maryja- rożne głosy współczesności. Synteza polskich rozgłośni radiowych”
  • zabawa zespołowa : „Friedricha Wilhelma Murnaua i Wernera Herzoga dwie opowieści o Nosferatu” i „Kobieta za zasłoną chusty. Tradycja, symbol, dyskryminacja”
  • zabawa lingwistyczna – „Przez Dziką Europę oczami Harrego de Windt’a” oraz „Media na Bałkanach i ich rola w ksztaltowaniu ogólnej świadomości kulturowej w różych społeczeństwach w różnych okresach”
  • zabawa biznesowa – „Wizerunek kobiety w internetowych anonsach towarzyskich” oraz „Pojęcie piękna u autorów antycznych i wczesnośredniowiecznych”
  • symulacja menedżerska : „Herodot w „Podróżach z Herodotem” Ryszarda Kapuścińskiego” oraz „Erotyzm w powieści Manueli Gretkowskiej”
  • gra kreatywna – „Mowa pochwalna na cześć świętych Cyryla i Metodego o. Piotra Semeneki” oraz „Poetyka, konstrukcja i psychologia reklamy telewizyjnej ”