Gry kreatywne – założenia do pracy dyplomowej


Informujemy iż na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Symulacje Szkoleniowe zalecamy tu przedstawione tezy do pracy dyplomowej:

  • gra biznesowa – „Środki perswazji w materiałach reklamowych banków” oraz „Idea emancypacji u sufrażystek w XIX wieku”
  • gra komunikacyjna : „Obraz Majdanu w ukrainskich środkach masowego przekazu” oraz „Ocena walorów turystycznych gminy Piszczac”
  • gra biznesowa : „Symbolika liturgiczna greckokatolicka w interpretacji Jana Złotoustego” oraz Zarządcze Gry Symulacyjne oraz „Reklama jako narzędzie wywierania wpływu. Techniki perswazyjne w reklamie”
  • gra słownikowa : „Miłość tematem artystyczno- literackim. Na danych źródłowych z powieści epistolarnych „Cierpienie Młodego Wertera”,” Nowa Heloiza’, ” Nniebezpieczne związki”” oraz „Różne wymiary edukacji historycznej w Polsce z uwzględnieniem projektu historycznego Fundacji Patria Wielkopolska BUSU”
  • zabawa strategiczna – „Słownictwo w wędkarstwie” i „Fotometeory i ich charakterystyka”
  • gra zespołowa – „Strategia reklamowa firmy produkującej meble dla dzieci” oraz „Językowy stereotyp blondynki”
  • gra decyzyjna : „System detekcji śladowych ilości gazów w zakresie podczerwieni” i „Rozwój religijny jako forma urzeczywistnienia wierzeń w Prawosławiu i Islamie”
  • zabawa zespołowa : „Budowa i historia Układu Słonecznego” i „Filmowym szlakiem po Lombardii”
  • gra kreatywna : „Wykorzystanie faktów w autokreacji polityka” i „Public relations instytucji użyteczności publicznej wobec wizerunku Policji i działań informacyjno pracowych komendy Głównej Policji”